Liever niet onze namen noemen in je / uw reactie.

dinsdag 29 november 2011

Drukke tijden

Wat een drukke tijden, vinden jullie ook niet?
De weken vliegen voorbij en alle dagen zijn mega vol.
Jongste zit sinds enkele weken op zwemles in een nabijgelegen dorp.
Ze doet het heel goed, is dan ook een van de oudsten van het groepje.
Ik verwacht dat ze wel snel door mag naar het volgende badje.
Oudste trompettert er nog lustig op los, evenals haar moeder, een luidruchtig gebeuren al zeg ik het zelf.
Ook de typecursus van ons tweetjes nadert zo langzamerhand het eindpunt.
En dan staat Sint alweer voor de deur.
Dit jaar te verdelen over 3 (4 voor oudste met haar klas) afzonderlijke feestjes.
Onze Boris doet het supergoed en mag volgende week de laatste les puppycursus afsluiten.
't Is gewoonweg een scheet van een beest en hij luistert heel goed.
14 Dagen terug heb ik nog een verkoping voor de zending gehad.
Toch leuk voor 500,- met mijn eigen tafeltje!
Ja, daar was ik best wel blij mee hoor.
Van de week krijg ik weer 525 nieuwe foto's binnen, dus wederom werk aan de winkel.

Nog even een foto van onze Boris:


O, ja, had ik al verteld dat ik een E-reader heb gekregen voor mijn verjaardag?
Ben lekker aan het lezen geslagen ("Alleen met velen"), een geweldig handig hebbedingetje.
Hups, weg met de boeken en de bieb.
Een nadeel: we hebben er nog 3 nodig, want nu maken we ruzie ;-)

Ciao! Wil

4 opmerkingen:

  1. Ja druk! Jij bent ook minder aan het bloggen.
    Wat ziet Boris er mooi uit! En een e-reader, heerlijk hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoveel foto's! Poeh hé. Ik ben nog niet aan een e-reader toen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is Boris al gegroeid zeg!
    Wat leuk dat je zo'n goede opbrengst had voor je spulletjes.
    En een E-reader? Geef mij maar een lekker ouderwets boek, waar je heerlijk opgekruld mee op de bank kan zitten....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik geloof dat ik je ook nog moet feliciteren! *bloos* Maar bij deze..nog van harte gefeliciteerd! :) Mooie foto van Boris! En ik ben het wel met Nellie eens. Niks zo lekker als een echt boek in je hand.

    BeantwoordenVerwijderen

Ahh, dat vind ik nou zò leuk hè, een reactie van jou! Ps. Gebruik liever niet onze namen :-)