Liever niet onze namen noemen in je / uw reactie.

zaterdag 1 september 2012

Hij had sjans vanavond....en ik vond het niet erg

Opgeteld zo ongeveer 250 jaar.
Dat tellen ze wel.
Onze (groot-)oma's.
We hebben er nog 3.
En vandaag was het 'ouwe-oma-dag.'
Eerlijk gezegd moest ik me ertoe zetten.
't Was prachtig weer en 'k heb altijd wel wat anders te doen.
Maar mijn omaatjes zijn oud, alleen en zitten daar maar de tijd uit te zitten.
Hoe zou ik dat vinden?
En zo gingen we met een zak vol broodjes en drinken op weg.
Rotterdam: Humanitas: oma B:

Toen op weg naar oma vdT in Salem, waar we lekker hebben rondgereden met de rolstoel:




Vervolgens een Mac-stopje gemaakt, lekker met Boris gewandeld en toen op weg naar oma C in Nebo:



Daar zat zo'n grappig oud vrouwtje, die aaide de kinderen steeds en zat maar naar manlief te kijken. Zegt ze met een big smile: "Wat 'n leuke vent is dat hè?"
Dèze keer kon ik dat wel hebben, ha, ha!
Ouwe-omaatjes dag....
moe, maar voldaan kijk ik terug.
Dankbaar dat ik ze nog heb.
Blij dat ik geweest ben....met het voornemen om niet te lang te wachten met het volgende bezoek!

3 opmerkingen:

  1. Ja, zo voelt dat: blij dat je ze nog hebt! Wel een grappige opmerking ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, zo af en toe moet je die oude mensjes toch eens bezoeken. Hier komt er ook vaak niet van. Maar nu ik er sinds een jaar nog maar eentje heb besef ik wel steeds meer dat die tijd zomaar voorbij kan zijn, dus neem ik me steeds voor om wat regelmatiger te gaan...
    (ik denk trouwens dat er niet veel zijn van jouw leeftijd die nog drie oma's hebben! wij hadden er een paar jaar geleden ook nog drie, én een opa, maar het kan hard gaan ineens...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He wat leuk mijn oude werkplek...die goeie ouwe tijd! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Ahh, dat vind ik nou zò leuk hè, een reactie van jou! Ps. Gebruik liever niet onze namen :-)