Liever niet onze namen noemen in je / uw reactie.

zaterdag 9 april 2011

Dat kan ik niet!

Soms moet je het gewoon niet doen.
Moet je er niet aan willen beginnen.
Moet je nèt doen alsof je er totaal geen idee van hebt hoe je het doen moet.
Moet je de ander het gevoel gunnen ook ergens heel goed in te zijn.
Je wilt een praktijkvoorbeeld?

Mijn trouwe vervoersmiddel ging gisteren op het alleronverwachts door haar hoeven.
Psssstt...hoorde ik ergens van onderen, achter mijn rug.
Dacht ik in de eerste instantie dat mijn trouwe beesie had leren spreken,
niks bleek minder waar.
Ze gaf haar laatste adem en ik moest haar noodgedwongen voortduwen.
Thuisgekomen zette ik haar bezorgd in de achtertuin, pal achter de schuifpui, om haar in de gaten te houden.
En om haar in deze toestand natuurlijk aan manlief te tonen.
Toen hij thuiskwam, moe en uber-snotterig, vroeg ik op mijn allerliefst:
"Jij bent zò goed in banden plakken,
er zìjn gewoon dingen die ik echt aan jou moet overlaten,
zou je...please?"
En zo stond ze vanochtend op haar kop en ging de band er 2 keer af en liet ze het toch nog 2 keer afweten.
En toen mannetje ook nog door zijn rug ging, dacht ik:
wat joe ken ken 'k ok!
Zo gezegd zo gedaan.
Bandje leeglopen, in 't water, weer omleggen, oppompen en gefikst is de klus.
Nou, ja, wel met aanwijzingen van mijn kreunende en steunende ega.
Maar goed.
Ze kon weer bereden worden.
Heb ik nu mijn eigen kuil gegraven?

Goede zondag! Wij hebben morgen een doopdienst van nichtje!
Groetjes van mij!

3 opmerkingen:

  1. Tja je hebt een kuil gegraven,maar aan de andere kant heb je je ega toch een poepje laten ruiken...hahaha

    Morgen een hele mooie dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Banden plakken? Nog nooit gedaan en dat zal ik ook niet doen. "Ieder z'n vak!"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee joh, niks geen kuil gegraven. Je bent gewoon nog meer een stoere zelfstandige vrouw geworden :) En als de band inmiddels niet is leeggelopen ben je er nog goed in ook. Wat wil je nog meer! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Ahh, dat vind ik nou zò leuk hè, een reactie van jou! Ps. Gebruik liever niet onze namen :-)