Liever niet onze namen noemen in je / uw reactie.

maandag 11 april 2011

Give Away: verrassing+Mercidoosje

Nadat ik de Give Away had gewonnen van Trudy,
een mooie ketting, leek het me aardig om ook eens wat weg te geven.
Er is 1 voorwaarde aan verbonden.
Zoals jullie misschien wel weten, verkoop ik het een en ander voor het goede doel (zending).
Ik zou jullie willen vragen om reclame te willen maken voor mijn Mercidoosjes en hieronder een reactie achter te laten.

Voorbeeld fotovoorkant Een dochter

Als dank maak je kans op een verrassing uit mijn winkeltje + een Mercidoosje met foto naar keuze.
Volgende week zal mijn oudste een naam trekken.

Doe je mee?

Groetjes van mij!

2 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk!! Daar wil ik wel een kans op maken!
    Ennehh .. gelijk op mijn hyve reclame gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik doe ook mee!!! Hoop alleen dat mijn reactie er wel bij komt te staan. Bij je vorige log had ik een heel verhaal getypt, maar nergens meer terug te vinden bij jou!!!
    En natuurlijk ga ik je promoten bij mijn vriendinnen en familie enz.

    BeantwoordenVerwijderen

Ahh, dat vind ik nou zò leuk hè, een reactie van jou! Ps. Gebruik liever niet onze namen :-)