Liever niet onze namen noemen in je / uw reactie.

vrijdag 13 mei 2011

Een plasje onder mijn voeten

De meiden zijn de hort op.
Dàcht ik daarnet tenminste.
Want, toen ik met de achterdeur op slot, snel de douche in ging, hoorde ik enorme bonzen op de schuifpui.
Dat die er nog in zit is een wonder.
Ik heb me supersnel gewassen en mijn haar halfbakken afgedroogd, waarna ik naar mijn slaapkamerraam rende.
Terwijl ondertussen bij mijn voeten zich een waterplas vormde, riep ik op goed geluk haar naam.
En ja, hoor, logisch, het was jongste.
Moest eigenlijk toch nog even plassen.
Waarom is het me niet gegund om éven te genieten van die warme straal?
Ik heb me in hoog tempo aangekleed en ben naar beneden gestoven.
Gelukkig.
Geen plasje onder aan hààr voetjes!
Zal ik voortaan toch maar gaan douchen met de achterdeur open?

6 opmerkingen:

  1. Of de achterdeur open, of iets later douchen!
    Er bestaat ook nog zoiets als een badjas, dan had je het douchen kunnen vervolgen, héél lang!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geloof dat hier alles altijd open staat! *bloos* In het ergste geval zelfs de voordeur (terwijl ik soms gewoon weg ben dan ook hè ;) ohò...
    Ik zit ook rustig bij de buren terwijl alles open staat. Maar ik zou het sowieso nooit op slot gooien als ik weet dat mn kinders buiten lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk omschreven!
    Tja, ik ben zo´n type die achter zich alles op slot doet. Stel je voor dat ik even boven ben en er komt iemand binnen? Oke, mijn kids zijn dan ook binnen. Als ze buiten spelen ga ik niet snel naar boven...en douchen terwijl de deur niet op slot is??? absoluut niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach .. arme jij .. het was je niet gegund :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Annemarie, ik doe eigenlijk nooit de deur op slot, net als jij, ik ga gerust een half uur kletsen bij de overbuuf. Maar de meiden zouden allebei weg zijn (oudste voetballen en jongste zou boodschappen doen met tante). Bleek dat ze nog niet weg was ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn jongens zijn natuurlijk nog jonger, en ik douche alleen als ze op bed liggen of J. (de papa) thuis is. Douchen met de deuren open zou ik ook niet doen, straks komt er één of andere engerd de badkamer binnen 8-(
    Maar dat je soms het gevoel hebt of je niet éven mag genieten van die warme straal ken ik wel, zo'n jaar geleden was het áltijd zo dat de jongste zich meldde als ik er net onder stond... tegenwoordig weinig last meer van gelukkig.

    BeantwoordenVerwijderen

Ahh, dat vind ik nou zò leuk hè, een reactie van jou! Ps. Gebruik liever niet onze namen :-)