Liever niet onze namen noemen in je / uw reactie.

dinsdag 8 mei 2012

Ouderwets notulen schrijven...

Het ligt al enkele weken te wachten.
En ik moet er gewoon aan beginnen.
Want morgenavond is de deadline.
Nee, 't is niks bijzonders hoor.
Maar ik moet een stok achter de deur hebben.
Meestal heet dat stok(je) TIJD.
Want op het allerlaatste moment, als ik er echt niet meer onderuit kan, ga ik als een gek aan het werk.
En nu ligt het daar voor m'n neus en ik kan me er niet toe zetten.
Als jullie nu eens als stok fungeren...
dan..
misschien...
En 't is kip-simpel: alleen maar een notulen uitwerken.
Schoonmama heeft 'm in klad geschreven, wat voor mij wat gepuzzel betekent ;-)
Even netjes in het notulenschrift-met-harde-kaft schrijven en klaar is Kees.
Maar ik kàn echt niet meer zo bijzonder netjes schrijven, hoewel ik een heel mooi handschrift heb.
Volgens mij ben ik het glad verleerd!
Hebben jullie dat ook?
Kwestie van vaker doen vrees ik.
Dùs schrìjf ik de notulen heel òuderwets op.
Wànt dat hoort als je tot 'secretaresse van de vrouwensjees' bent gekroond.
Ik ben alleen bang dat het notulen à-la-Wil worden.
In plaats van: (zet plechtige stem op)
"Notulen van de 825e Vrouwenvereniging gehouden op 8 mei 2012" :-)
Tja...hoe zal ik 'inzetten'?

Hè, ik krijg er bìjna zin in om eraan te beginnen.

Ik ga mijn pennetje opzoeken....ciao!
Wil

2 opmerkingen:

  1. Hahaha :-)
    Hup, aan de slag jij! (dat was de stok)

    Ik heb nooit heel netjes geschreven, maar ik merk ook dat mijn handschrift achteruit gaat. Wanneer schrijf je nu anno 2012 nog een lap tekst? Daar pak je toch de pc voor? Een kaartje hier en een boodschappenlijstje daar en dan houdt het al snel op...

    Wel een stoere baan, secretaresse van de vrouwensjees :-) Ik zit in het bestuur van het kinderkoor maar gelukkig geen secretaresse, niks voor mij. Ik ben van de muziekcommissie. Ben nu bezig met een programmaboekje maken dus ik ga ook weer aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, IM, ik heb het af ;-) Dus jij hebt ook een respectabele functie in het vrijwilligerswerk :-) Succes!

      Verwijderen

Ahh, dat vind ik nou zò leuk hè, een reactie van jou! Ps. Gebruik liever niet onze namen :-)