Liever niet onze namen noemen in je / uw reactie.

dinsdag 1 maart 2011

Pure 2535 Flexa

Pfff...waar ben ik aan begonnen. Het dressoir en spiegel zijn 1 keer gelakt: gebroken wit, heel mat. Maar ik ben er 2,5 uur aan kwijt geweest. En nu moeten ze nog 2 keer gelakt worden. Niet dat ik onbekend ben met meubels verven, maar ik was even vergeten wat een priegelwerk dit ook alweer was.
O, ja, mannetje zag de verfstaaltjes gisteravond op het dressoir. En, vroeg hij, welke kleur wordt de muur? Dat viel dus even mee hè. Ik hoefde niet eens om toestemming te vragen! Yes. Maar ik ben eerst nog èven zoet met de meubels.
Liefs, Wil

1 opmerking:

  1. Hallo zeg er zit bij jouw ook geen hohouer op geloof ik xmam

    BeantwoordenVerwijderen

Ahh, dat vind ik nou zò leuk hè, een reactie van jou! Ps. Gebruik liever niet onze namen :-)