Liever niet onze namen noemen in je / uw reactie.

dinsdag 20 maart 2012

Mijn paarse lente...

Mijn lente kleurt paars.
"De kleur paars is een symbool voor passie. Of, zoals Beintema zegt: inventief, vol inspiratie, originaliteit en ook spiritueel."

Paarse lichtjes, die lila schijnen.
Ansichtkaart

Paarse en lila lathyrus tussen pioenrozen.


Paars hartje (1) onder de werkendamse lentebloesem.
Hartje 2 is niet meer...dank zij Boris ;-)
                                                              ▼ 
Gevallen voor dit mooie sierkussen van Mood.

Klein en dubbel lief

Lila in de vensterbank

En op de salontafel een piepkleine verzameling van paars glas.
Gestrikt voor de lente.

Lentegeur in de gang.

Groet,
Wil

2 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan! En zo lekker flexibel, als je wat anders wilt is het zo gepiept. Een wandje verven is dan toch net weer een stapje verder. En het effect van deze accesoires is net zo groot.
    Grt,
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf!! Dus je hebt voor paars gekozen, je wilde toch graag wat kleur erbij in je interieur? Ik vind het erg leuk, niet te overdreven aanwezig maar toch net dat beetje extra!
    Ik vind je wit geschilderde meubels ook zo mooi. Ik zou graag witte meubels hebben maar uit praktische overwegingen hebben wij daar niet voor gekozen. Het leek mij niet handig met kleine kinderen, één keer een dreun met duplo op de tafel of een loopauto die wat hard tegen de kast aan rijdt en je ziet het. Of valt dat wel mee? Die van jou zijn vast heel voorzichtig ;-)
    Ook leuk, die hartjes die overal terug komen. Ik heb er ook een paar.

    BeantwoordenVerwijderen

Ahh, dat vind ik nou zò leuk hè, een reactie van jou! Ps. Gebruik liever niet onze namen :-)